Bodyfit

Er du til seriøs træning, og har du lyst til at træne med vægte? Så prøv vores Bodyfit-hold. Her arbejder vi med tunge vægte og få gentagelser som traditionel styrketræning. Der er specielt fokus på de store muskelgrupper, og alle teknikker bliver gennemgået grundigt, så du bliver stærkere uden at få skader.

På Bodyfit-holdet bruger vi forskellige redskaber i træningen, bl.a. vægtskiver, håndvægte, medicinbolde, kettlebells mm.

Middel niveau

Praktisk info:
Holdet er uden musik

Se holdplanen for hvilke dage, der undervises i Bodyfit.
(Åbner i et separat vindue)


Relaterede hold

Øvet niveau

Burn Extreme

Holdet for dig der kan lide at presse dig selv til det yderste og ikke er bange for at tage fat. Der er fuld fart på fra start til slut, og der er garanti for sved på panden!

Øvet niveau

Cirkeltræning

Få en stærk og defineret krop på kort tid! Cirkeltræning er for dig der vil styrke og forme kroppens muskler på en hurtig og effektiv måde.

Øvet niveau

Crosstræning

Benhård træning med egen vægt samt brug af forskellige løse vægte. Garanti for høj puls og sved på panden, i bytte for øget muskelmasse og lavere fedtprocent.

Øvet niveau

HIIT

HIIT er en yderst intens træningsform som virkelig sætter fokus på at smide fedtet. Så hvis du ønsker en tonet krop, er dette det rigtige hold for dig.

Middel niveau

Kettlebell workout

Dette hold kombinerer fordelene ved håndvægtstræning med en høj, intensiv cardiotræning, som hjælper dig med at øge din styrke, opbygge muskler og blive slank.

Øvet niveau

Power Workout

Power workout er holdet for dig, som ønsker træning af mange forskellige muskelgrupper. Holdet indeholder en Power-kombination af forskellige træningsformer.

Let niveau

Stram op

Prøv en kombination af styrketræning og høj intensitets interval træning. Stram op holdet er ideelt for dig der ønsker at tabe vægt, og samtidig få øget din styrke og balance.