Bodypump

Ønsker du at få trænet hele kroppen grundigt, så kom til bodypump. Du bliver i lektionen guidet gennem forskellige øvelser af forskellig sværhedsgrad. Her træner vi både de hurtige og de langsomme muskelfibre, samt styrker core – alle øvelser bliver vist detaljeret.

OBS: Vi anbefaler at man har styr på basisøvelserne, inden man tager fat i en tungere kettlebell, dog skal man stadigvæk udfordre sig selv.

Middel niveau

Praktisk info:
Holdet er med musik

Se holdplanen for hvilke dage der undervises i bodypump.
(Åbner i et separat vindue)


Relaterede hold:

Middel niveau

Bodyfit

Prøv en time hvor der arbejdes med tunge vægte og få gentagelser som traditionel styrketræning. Der er specielt fokus på de store muskelgrupper.

Øvet niveau

Burn Extreme

Holdet for dig der kan lide at presse dig selv til det yderste og ikke er bange for at tage fat. Der er fuld fart på fra start til slut, og der er garanti for sved på panden!

Øvet niveau

Cirkeltræning

Få en stærk og defineret krop på kort tid!
Cirkeltræning er for dig der vil styrke og forme kroppens muskler på en hurtig og effektiv måde.

Øvet niveau

Crosstræning

Benhård træning med egen vægt samt brug af forskellige løse vægte. Garanti for høj puls og sved på panden, i bytte for øget muskelmasse og lavere fedtprocent.

Øvet niveau

HIIT

HIIT er en yderst intens træningsform som virkelig sætter fokus på at smide fedtet. Så hvis du ønsker en tonet krop, er dette det rigtige hold for dig.

Øvet niveau

Power Workout

Power workout er holdet for dig, som ønsker træning af mange forskellige muskelgrupper. Holdet indeholder en Power-kombination af forskellige træningsformer.

Let niveau

Stram op

InZhapes ‘stram op’ hold er et hold som er fuldt dedikeret til, at du taber vægt og bliver tonet. Fokus er på styrke og opstramning, samt stabilitet, balance og kropsholdning.