Cirkeltræning

CIRKELTRÆNING

Cirkeltræning er for dig der ønsker at opnå en funktionel styrke og en god kondition og udholdenhed.  cirkeltræning giver en stor efter forbrænding på grund af den høje intensitet og intensitet i intervallerne.

Hvad er cirkeltræning?

Træningsprogrammet er bygget op at forskellige stationer med styrke, konditions øvelser.  Derefter guides deltagerne rundt på de forskellige stationer på tid med ´korte pauser mellem.  Cirkeltræningsprogrammerne er bygget op med vekslen mellem forskellige øvelser for forskellige muskelgrupper.

Øvet niveau

Praktisk info:
Se holdplanen for hvilke dage der undervises i Cirkeltræning.
(Åbner i et separat vindue)


Relaterede hold:

Middel niveau

Bodyfit

Prøv en time hvor der arbejdes med tunge vægte og få gentagelser som traditionel styrketræning. Der er specielt fokus på de store muskelgrupper.

Øvet niveau

Burn Extreme

Holdet for dig der kan lide at presse dig selv til det yderste og ikke er bange for at tage fat. Der er fuld fart på fra start til slut, og der er garanti for sved på panden!

Øvet niveau

Crosstræning

Benhård træning med egen vægt samt brug af forskellige løse vægte. Garanti for høj puls og sved på panden, i bytte for øget muskelmasse og lavere fedtprocent.

Øvet niveau

HIIT

HIIT er en yderst intens træningsform som virkelig sætter fokus på at smide fedtet. Så hvis du ønsker en tonet krop er dette det rigtige hold for dig.

Middel niveau

Kettlebell workout

Denne træning kombinerer fordelene ved håndvægtstræning med en høj-intensitet cardio træning, som hjælper dig med at øge din styrke, opbygge muskler og blive slank.

Øvet niveau

Power workout

Power workout er holdet for dig, som ønsker træning af mange forskellige muskelgrupper. Holdet indeholder en Power-kombination af forskellige træningsformer.

Let niveau

Stram op

InZhapes ‘stram op’ hold er et hold som er fuldt dedikeret til, at du taber vægt og bliver tonet. Fokus er på styrke og opstramning, samt stabilitet, balance og kropsholdning.