Power Workout

– Træning for hele kroppen!

Dette hold er for dig som ønsker træning af mange forskellige muskelgrupper. Holdet indeholder en Power-kombination af forskellige træningsformer.Kom og prøv bl.a. Stationstræning, motionsboksning, koordinationsøvelser samt elementer fra Crosstræning. Med Power Workout er du sikker på høj puls og sved på panden.

Hvad er power workout?

Det er en intens træning hvor hele kroppen trænes grundigt igennem i et relativt højt tempo. Ofte dykkes der ned i specifikke muskelgrupper hvor der så arbejdes intensivt med f.eks. Baller/lår eller mave/ryg.

Øvet niveau

Praktisk info:
Se holdplanen for hvilke dage der undervises i Power Workout.
(Åbner i et separat vindue)


Relaterede hold:

Middel niveau

Bodyfit

Prøv en time hvor der arbejdes med tunge vægte og få gentagelser som traditionel styrketræning. Der er specielt fokus på de store muskelgrupper.

Øvet niveau

Burn Extreme

Holdet for dig der kan lide at presse dig selv til det yderste og ikke er bange for at tage fat. Der er fuld fart på fra start til slut, og der er garanti for sved på panden!

Øvet niveau

Cirkeltræning

Få en stærk og defineret krop på kort tid!
Cirkeltræning er for dig der vil styrke og forme kroppens muskler på en hurtig og effektiv måde.

Øvet niveau

Crosstræning

Benhård træning med egen vægt samt brug af forskellige løse vægte. Garanti for høj puls og sved på panden, i bytte for øget muskelmasse og lavere fedtprocent.

Øvet niveau

HIIT

HIIT er en yderst intens træningsform som virkelig sætter fokus på at smide fedtet. Så hvis du ønsker en tonet krop er dette det rigtige hold for dig.

Middel niveau

Kettlebell workout

Denne træning kombinerer fordelene ved håndvægtstræning med en høj-intensitet cardio træning, som hjælper dig med at øge din styrke, opbygge muskler og blive slank.

Let niveau

Stram op

InZhapes ‘stram op’ hold er et hold som er fuldt dedikeret til, at du taber vægt og bliver tonet. Fokus er på styrke og opstramning, samt stabilitet, balance og kropsholdning.