Stram op

Hvis du ønsker at mindske din fedtprocent, er en kombination af styrke og Hiit træning helt ideelt.  Når vores muskelmasse forøges, forøges vores stofskifte nemlig også.Træningen er begyndervenlig og teknikken gennemgås grundigt.Dette hold er for dig, som generelt ønsker at blive strammet op, og få øget din styrke og balance.

Hvad er stram op?
På dette hold trænes der øvelser, som styrker alle kroppens større muskler. Dette gøres ved hjælp af styrkeøvelser med egen kropsvægt og mange gentagelser. Der er fokus på styrke og opstramning af hele kroppen, samt stabilitet, balance og kropsholdning.

Let niveau

Praktisk info:
Se holdplanen for hvilke dage der undervises i Stram op.
(Åbner i et separat vindue)


Relaterede hold:

Middel niveau

Bodyfit

Prøv en time hvor der arbejdes med tunge vægte og få gentagelser som traditionel styrketræning. Der er specielt fokus på de store muskelgrupper

Øvet niveau

Burn Extreme

Holdet for dig der kan lide at presse dig selv til det yderste og ikke er bange for at tage fat. Der er fuld fart på fra start til slut, og der er garanti for sved på panden!

Øvet niveau

Cirkeltræning

Få en stærk og defineret krop på kort tid!
Cirkeltræning er for dig der vil styrke og forme kroppens muskler på en hurtig og effektiv måde.

Øvet niveau

Crosstræning

Benhård træning med egen vægt samt brug af forskellige løse vægte. Garanti for høj puls og sved på panden, i bytte for øget muskelmasse og lavere fedtprocent.

Øvet niveau

HIIT

HIIT er en yderst intens træningsform som virkelig sætter fokus på at smide fedtet. Så hvis du ønsker en tonet krop er dette det rigtige hold for dig.

Middel niveau

Kettlebell workout

Denne træning kombinerer fordelene ved håndvægtstræning med en høj-intensitet cardio træning, som hjælper dig med at øge din styrke, opbygge muskler og blive slank.

Øvet niveau

Power Workout

Power workout er holdet for dig, som ønsker træning af mange forskellige muskelgrupper. Holdet indeholder en Power-kombination af forskellige træningsformer.